Katherine Watson soprán
Katherine Watson studovala starou angličtinu, norštinu a starou keltštinu na Trinity College v Cambridge, kde byla také stipendistkou a členkou kolejního sboru. Záhy po absolutoriu vyhrála konkurz do vokálního tělesa Le Jardin des Voix pod vedením Williama Christieho a od té doby s Christiem a jeho souborem Les Arts Florissants vystupuje pravidelně na koncertech v Evropě a po celém světě.
Významná angažmá v nedávné době a blízké budoucnosti zahrnují znovuúčinkování na scéně Théâtre des Champs Elysées, tentokrát jako Juno v Monteverdiho Návratu Odyssea do vlasti, debutové vystoupení s Komickou operou Berlín jako Amélite v Rameauově opeře Zoroastre, titulní roli v Purcellově Mirandě v Komické opeře v Paříži, roli Iphis v oratoriu Jephtha v Opéra National de Paris, koncertní provedení Händelových árií na Mezinárodním festivalu ve Španělském Santanderu a role Dafne v Händelově kantátě Apollo e Dafne, obojí ve spolupráci s Orchestra of the Age of Enlightenment, dále také provedení Händelova Mesiáše ve spolupráci se sbory Händelovy a Haydnovy společnosti a orchestry BBC NOW a Royal Liverpool Philharmonic Orchestra, Bachovy Janovy pašije s Les Arts Florissants, Vánoční oratorium se sborem cambridžské Trinity College a vídeňské vystoupení se souborem The Sixteen.
Spolupracovala s celou řadou dalších význačných dirigentů, jako jsou Paul Agnew, Harry Bickett, Harry Christophers, Stephen Cleobury, Jonathan Cohen, Emmanuelle Haïm, Nicholas Kraemer, Stephen Layton, Sir Roger Norrington a Christophe Rousset.
Sopranistčina diskografie zahrnuje nahrávky Bachova Vánočního oratoria (Stephen Layton, Orchestra of the Age of Enlightenment a Trinity College Choir), Marazzoliho díla Oratorio di Santa Caterina (Erin Headley) a nahrávku Monteverdiho madrigalů s Jonathanem Cohenem a souborem Arcangelo (Hyperion, 2014). Na svém kontě má také řadu DVD nahrávek, jako například Cavalliho La Didone, kde vystupuje v roli Cassandry (Opus Arte), Monteverdiho Korunovaci Poppey, v níž ztvárnila roli Cnosti/Damigelly (EMI), Rameauovu operu Dardanus, kde se objevila jako Sen/Láska/Frygijská žena (Harmonia Mundi) a Händelovo oratorium Theodora (Warner Classics) z roku 2017.